Friday, April 3, 2009

bakal pengantin...

Yg bju merah 2lh 2ng abglong.....lbh krg 20 hrie lg abg aku akn mgakhiri zmn bujang dia....ah ah xthu...eh eh aku plak yg excited...tah mgkin trlalu gmbrie,bgini jwpnya....bila aku tgk abg aku yg nk khwn nie aku pun xthu bla brakhier zman aku yg xthu hala tujuan....tp aku brsyukur krn fmly aku lbh pntg drie sgla2nya....bt sidia,aku dh bt kptsan aku sndrie...jd mls lg aku nk fkr tntg ikatan aku...Aku akn mula hdp bru,insyallah...

Nielh stu2nya abg aku,sejak arwh adik lelaki aku telah prgi mnyahut seruan ilahi..abg akulh pngntie lelaki dlm umh....ia mgambil brt tntg adk2 trmsuk arwah...pntg dia dgr org luar wt fmly dia,mlalh klr silat dia...opp trlbh sdh...abg aku akn brnikah bln nie ngan org pandan indah....dh 2thn abg aku br2ng akhirnya mgakhiri zaman duda dia jgk....alhmdulillah...

No comments:

Post a Comment