Thursday, April 2, 2009

kembarku....

nie adalh wanie...dia adlh ank angkt pda mama aku dn slh sorg blogger dlm blog kakak aku...
mla aku knl dia dn brjmper ngan dia di Lotus KLCC,aku pd mlanya xnk ikt kakak aku utk jmper blogger dia ilh dh kul 1pg mser 2...dgn mls aku pn ikt jgk kakak aku...dia dn mama dia dtg drie Alor Setar,aku pn xbrp ckp sgt ngan dia mlanya tp xlmer kemudian aku mla srt berckp ngan dia mcm kta org dh lmer knl...dia orgnya happy go lucky...aku ska sgt brkwn rpt ngan dia smpai kehrie nie...wlaupn bnyk dugaan yg dia tmpuhi tp dia kuat sgt sbr,tbh utk mghdpinya...dia xfkr lnsg tntg pnykitnya mlh dia kuat semangat...aku suka sgt dgan pendirian dia....luv u so much WANIE....

2 comments:

  1. angah...

    terima kasih kerana sudi jadi kawan aku dan sudi menjadi sebahagian dari keluarga aku,
    dan sudi menerima aku menjadi sebahagian dari keluarga aku.....
    aku sgt2 menghargainya...
    dan aku pun sayangkan ko dan seluruh keluarga ko,
    sayang aku pada korang semua akan aku bawa sampai aku mati...

    ~luv u n miss u alwaz~

    ReplyDelete
  2. thnk krna trma aku dgn seadanya dlm blog kau...aku pun syg kau sgt2...

    ReplyDelete