Thursday, April 9, 2009

Sayang Mama sgt!!!!

Luv u so much MAMA

Nie gmbr trbru aku ngan mamaku....
aku syg mama aku sgtttttttt222
angah syg mama lbh drie along dn adik.....
mamalh yg bnyk brie aku nasihat agar bngkit semula drie aper yg kta gagal lalui...Xsemstienya kita gagal sekli,kta akn jtuh...
ape yng pnting"kerjasama"
Mamalh tmpt aku luahkan masalah mahupn sedih atau gmbra...mama jgk bnyk membntu aku drie segi kewangan,wlaupn aku ........?
Wlaupun mama xbrp sht skrg tp mama bnyk meluangkan masa ngan ank2 dia,klau blh mama nk ank2 dia selalu brada disisinya....
Angah syg mama sgt2....

2 comments:

  1. hari ibu dah nak dekat...jgn lupa bagi hadiah kat ibu.....:-)

    ReplyDelete
  2. #HIDUP HANYA SEBENTAR#
    SEBENTAR senang
    SEBENTAR sedih
    SEBENTAR pokai
    SEBENTAR berduit
    SEBENTAR ketawa
    SEBENTAR lagi…
    LEBARAN Aidil Fitri

    Andai jemari tak sempat berjabat, andai raga tak dapat bertatap, seiring bedug yang menggema, seruan takbir yang berkumandang, kuhulurkan salam menyambut hari raya Aidil fitri, jika ada kata serta khilafku membekas lara, mohon maaf Zahir dan batin..

    Kaseh

    ReplyDelete