Friday, April 3, 2009

Perbncngan Terkini...

Gmbr diats adlh situasi prbncgan antra mama,ank dia dn bkl menantu dia sndrie....Along plak mser 2 bru hbis ukr bdn dorg utk buat bju pngntin...seronk sgt22...trser mcm drie sndrie plak yg nk khwn tp...ah,mls nk fkir psl nie......prsedia kta org nk brmula...mama skrg semkin cbuk nk uruskn majlis dan cbuk nk jd mak mertua ktakn....Semua persedian diuruskan oleh mama,along,aku dn jgk adik....tp along yg pling cbuk nk crie gift,brg hntran,khemah dn mcm2 lgielh...Along nie wedding planner ktakn....Selepas abglong brkhwn,mama org prtma yg rse legalh,mklumlh selma 6thn lbih abglong mnduda,mamalh yg pening nk mgurusknya...jwpnya slps nie nyenyaklh mama tdr tdk lg memikirkn psl abglong,kakak iparlh pngntie tmpt mama...Tp org kta mcm mner pun mak sndrie yg memahmi tntg keperluan kta...Semoga kekal keank cucu....

3 comments:

  1. wah wah wah wah,
    dah mulakan perbincangan yer,
    smlm along col aku,
    dia bilang yg nak buat tema biru + pink,
    nanti aku pulak akn ditugaskan buat hiasan meja makan pengantin,
    hik hik hik hik.....

    x sabar dah nie,
    wah aku plak yg excited kan,
    lalalalallaallaalla:P:P:P:P

    rindu kat ko angah

    ReplyDelete
  2. jgn plak lpa dtg awl ckit...aku org pnting siot........aku mcm excited...klau aku khwn lg bestkn...tpppppp

    ReplyDelete
  3. yelah sayang,
    aku mestilah dyg awl,
    nak sambut org baru kan...

    ish ko nie,
    x mo ckp mcm tue,
    aku yakin satu hari nanti,
    ko dan aku akn kawin jugak,
    biar masa yg menentukannya ok,
    sayang ko

    ReplyDelete